torsdag 3. januar 2008



I dag skal vi ta flyet tilbake til Oslo. Ser litt på MacGyver og Judge Judy samtidig som jeg skriver her, så dette blir en veldig bra tekst!


Jeg har forresten fått meg ny koffert, så nå mangler jeg bare litt reiseforsikring, så kan vi (Irene og meg) dra til USA med god samvittighet! Vi (Irene og meg) gleder oss veldig!


I morgen skal Irene jobbe litt i Trollhula, eller noe sånt. Det er den minste avdelinga på barnehagen, hvor hun er ringehjelp. Men hun er jo så flink med barn, så det går nok fint!


Ellers begynner jeg å bli ganske ferdig med jula. Gleder meg litt til å få ut julepynten fra hybern.




Årets forsett:

- Trene 3 ganger i uka

- Spise sunnere

- Kjøpe nytt piano

- Holde de andre forsetta

8 kommentarer:

Liv Iren og Håkon sa...

fantastisk!! grattis med blogg! skal legge dge til på "vennelisten " min på min egen blogg:)

Charlotte sa...

haha, Trollhula.. jaja. Trollia=) Men har en litt dårlig nyhet til Irene, hun trengs enda mer inne på Soria Moria.. d er en del av personalet som skal i begravelse, så d kommer ganske mange vikarer og hjelper til, bl.a en forelder til et trollia-barn. Da må han nesten være hos oss istedet. Bare pass the news du. Skulle heller kanskje bare sendt en melding, men da blir dette til din fordel, kanskje den lengste bloggkommentaren du får på en stund=) KULT med blogg. Jeg skal følge nøye med!

Anonym sa...

Stilig at du har fått deg blogg, Lars Erik. Irene gar tipsa meg, så du kommer nok til å bli linka hos meg.. Håper det går fint :)
Litt misunnelig på dere som skal til USA..

målfrid sa...

heia lars! velkommen i klubben! det var kjekt å ha dere på besøk newyearseve!:)ååå, dere e så heldig som skal til usa...ingen muligheter for at eg kan bli me i kofferten?!hehe;)

irene sa...

det er faktisk fullt mulig at du kan bli med i kofferten målfrid:) eg og lars erik har jo fått oss nye, store "matchende" kofferter!

det går forresten kjempefint å jobbe på soria moria i morgen, charlotte! gleder meg eg:)

Lars Erik sa...

Det gleder meg at dette har blitt en florerende diskusjonsvegg for jenter! Velkommen på sida mi.

irene sa...

hei, jeg er en gutt som gjerne vil snakke om gutteting. verktøy og biler og sånn. hva syns du om det?

(har lånt irene sin blogg.)

Lars Erik sa...

Jeg er drit-med. Vi kan gjerne snakke litt om bål også, siden ild er kult. Hva liker du å fikse på på fritida?