søndag 6. januar 2008

Siste oppdatering




Jaja, da var søknaden til musikkhøgskolen levert! Fikk sendt den med posten i går. Så nå sitter jeg her og er dritnervøs. Prøver ikke å tenke for mye på det. Spennende er det i hvertfall! Ser litt på TV når jeg skriver denne gangen også, så hvis jeg ikke har så god sammenheng, er det grunnen.



















Ellers har snøen kommet til Oslo. Som bildet klart forteller er det ren velsignelse som ramler ned over oss. Gleder meg til sommer og sol! Håper det ikke er like mye snø i USA.

I dag skal jeg lage deilig søndagsmiddag til Irene og meg. Kyllingfilet á la Lars Erik. Det blir digg!

Irene skal klippe meg nå snart, forresten.


Jeg er ganske engasjert/oppgitt når det gjelder NRKs lisensavgift.
Hvis de sier at "finansiering via kringkastningsavgiften gjør det mulig for NRK å opprettholde et bredt og uavhengig programtilbud" (http://www.nrk.no/lisens/3167933.html), bør de ta en titt på dagens programtilbud:














Helt riktig: Skisport helt til kl 18.30.

Ha en god lisensbetaling!

5 kommentarer:

irene sa...

har stor tro på deg, klumpen;) du bør komme inn på musikkhøgskolen altså! ..ellers så ble du innmari fin på håret!

Lars Erik sa...

Takk! Godt å vite:) Begge deler egentlig.

irene sa...

syns du burde legge ut et bilde av det fine håret ditt! DU kan jo egentlig også være med;)

Liv Iren og Håkon sa...

morsomt! jeg kaller ogs Hpkon for klumpen av og til!

Lykke til, Lars Erik! Det går nok fint:)

Gunhild Marie sa...

SÅ einig når det gjeld lisensen. Og dessutan er det mange som kun får inn nrk 1 av dei no fire (eller er det fem?)kanalane til NRK. Dei burde dermed, etter mi meining, betalt berre ein fjerdedel av lisensen...